2017. november 28., kedd

Lenovo A660 alkatrésznek - kijelzőcsere után szerintem rendesen müködik! - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Eladásra kínálom a tárgy szerinti mobiltelefont, elsősorban alkatrésznek. A kijelző törött, így nem használható a készülék, azonban más baja sosem volt. Kb egy éve nem használom emiatt. Kijelzőcserét követően szerintem tökéletesen használható.
A telefon eredetileg ütés- és vízálló, sajnos, mint látszik, ráment egy autó és betört a kijelzője. : )
A telefon garantáltan eredeti Lenovo gyártmány és nem lopott, én vagyok az első tulajdonos. A telefont új, gyári állapotban rendeltem külföldről.
Technikai adatokkal a megadottakon kívül sajnos nem vagyok tisztában, de a Google szokta tudni.
Minden kérdésre szívesen válaszolok. Kérem, tekintse meg egyéb termékeimet is!  
Személyes átvétel Budapesten a XVII. kerületben vagy a VII. kerületben lehetséges, előzetes egyeztetés szerint. Minden egyéb, szállítással kapcsolatos költség és kockázat a vevőt terheli.

Jelenlegi ára: 2 300 Ft
Az aukció vége: 2017-12-19 19:05 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése