2016. augusztus 24., szerda

H&M, George 86-os csomag, póló, body, pizsi, ing - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Eladó 86-os csomag.
Játszósnak javaslom, sokat hordtuk, a legtöbb foltos.
2db H&M pizsi, 86-os, az aljukat levágtam, és nem szegtem el. Hibája nincs, de az anyagán látszik a két gyerek.
Kék Moms Mouse póló, foltos
Alatta kék H&M fülhallgatós póló, foltos
Alatta George csíkos póló, foltos
Köv. oszlop: Fehér George póló, foltos
Impidimpi mintás póló, peírt méret 86-92, nincs baja
George terepmintás póló, festékes
Köv. oszlop:
F&F body, lekopott a minta
H&M body, imádtam, de foltos
Diesney Toy Story Póló, megkopott a minta és foltos is.
Polo by Ralph Lauren hosszúujjú póló, nincs rajta folt, de a színe mosott, és az anyagán is látszik a használat
H&M denevéres póló, használt, és az alja is elengedte.
Cherokee szürke hosszúujjú póló, anyagán látszik a használat
H&M csíkos hosszúujjú póló, használt.
Chero kee kockás ing, na ennek semmi baja, nem is használtuk. Egyszer sem adtam rájuk szerintem.

Jelenlegi ára: 2 000 Ft
Az aukció vége: 2016-09-13 14:33 . H&M, George 86-os csomag, póló, body, pizsi, ing - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése